سفارش تبلیغ
صبا ویژن

sanayedasti

خاص ترین هدیه برای سالگرد ازدواج

    نظر

 

انتخاب شایسته ترین و خاص‌ترین هدیه سالگرد تزویج برای خانم‌ها و آقایان

به حیث شما شایسته ترین کادو سالگرد وصلت چیست؟ شما برای سهیم معاش خویش برای سالگرد ازدواجتان چه کادویی را گزینش می‌کنید؟

سالگرد تزویج برای زوج‌ها یکی شایسته ترین روزهای یاد انگیز در سال است . اگه سالگرد وصلت شما نزدیک است و می خواهید با کادو ویژه و مختص همسرتان را بشاش فرمائید همراه ما باشید    .

کادو مطلوب سالگرد تزویج برای خانم‌ها

طی یک‌سری سال اخیر جواهراتی با اسم جواهرات سالگرد تزویج متداول شدند . جواهراتی مانند حلقه‌های ابدیت Ring Eternity , حلقه‌های مزین به 3 سنگ ( علامت پیشین , حالا , آینده ) مورد ها قشنگ و قابل قبولی برای کادو سالگرد وصلت می باشند , این جواهرات می‌توانند انتخاب‌ جالبی برای سالگرد‌های بزرگ نظیر دهمین , بیستمین ویا پنجاهمین سالگرد وصلت باشد .

حلقه‌ی ابدیت , حلقه‌ای ساده‌ البته از فرآورده فلزات با ارزش است . اسم این رینگ این‌گونه به لحاظ میرسد که ابتدا و انتهایی ندارد و‌ با استعمال از سه سنگ پباده سازی شده‌است . غالبا رینگ ابدیت مزین به الماس و تداعی کننده قبلی , هم اکنون و آینده‌ی زوج است . جدیدا رایج شده که از سنگ‌های خاصی بر روی این قبیل جواهرات به کار گیری میکنند و هر ‌یک از آن ها یادآور یکی از سالگردهای وصلت است . برای مثال صدف , توپاز آبی یا یاقوت کبود روشن , آمتیست , زمرد و یاقوت به ترتیب سنگ‌های اولین , چهارمین , ششمین , بیستمین و چهلمین سالگرد تزویج میباشند . عمده این سنگ‌ها به خیل‌عظیم وجود دارا هستند البته برخی از آن ها نسبت به سایرین گرانبها‌تر و کمیاب‌تر می باشند .

با اعتنا به جور پایه‌ی نصب آن ها ( رکاب آنان ) , همسر شما می‌تواند از این جور جواهرات به‌صورت روزمره یا در مواقع مختص نظیر جشن‌ها و اعیاد استعمال نماید و از داشتن همسری مانند شما افتخار نماید .

گل کادو دادن به مناسبت سالگرد وصلت , دارنده سابقه‌ای تاریخی و دیدنی است . مردان امپراطوری روم , در قرنها وسطی , همسران خویش را با هدیه‌هایی مانند گل‌های متفاوت شگفت زده می‌کردند . آنان تاج نقره‌ای گل آرایی شده‌ای به مناسبت بیست و پنجمی سالگرد وصلت و تاج طلایی گل آرایی شده‌ای برای پنجاهمین سالگرد تزویج بر راز همسران خویش می‌گذاشتند . با سپری شدن سال‌های مضاعف از آن زمان هنوز نیز گل‌ها زیباترین و تاثیرگذارترین کادو سالگرد تزویج محسوب میگردند .

هم اکنون سوال کلیدی این است که چه گلی را برای همسرتان تحت عنوان کادو سالگرد ازدواجتان تعیین کنید؟

در صورتی اسم همسر شما , نیز اسم یک گل است ( نظیر یاسمن , نرگس , سوسن , مینا و مریم , مرجان , نیلوفر … ) گزینش یک مدل گل یا این که سبد گل بزرگ از گل‌های نیز نامش یک کادو خوب و مخصوص برای وی محسوب میشود و مطلقا وی بابت این سوپرایز از شما سپاسگزاری می‌نماید چون یک جور گل فراموش نشدنی نیز اسم وی عشق و علاقه و اعتنا شمارا نسبت به وی اثبات می نماید .

سالگرد ازدواج (هدیه و کادو)