سفارش تبلیغ
صبا ویژن

sanayedasti

خرید کادو (ساعت هوشمند)

    نظر


تا روز جاری در سال 2015 , حضور ساعت های هوشمند در بازار گجت ها زیاد داغ و برجسته است . ساعت هوشمند تحت عنوان یک گجت الکترونیکی موضوعی نو است که برای بخش اعظمی از اشخاص موضوعی دیدنی و در عین هم اکنون ناشناخته است .

بخش اعظمی از یوزرها برای کشف این تجربه تازه مبادرت به خرید یک ساعت هوشمند مبتنی بر مقاله ها و بررسی های اینترنتی می نمایند . این یک ریسک حدود 300 دلاری ست . در پایان این ریسک ممکن است متوجه گردید که ساعت هوشمند یک گجتی است که تمام قدمت آرزوی آن را داشته اید یا این که احتمال دارد نیز دریابید که‌این جور گجت ها برای شما مطلوب نیست .

آرمانیکا از اولِ سال 2014 در نصیب ساعت های هوشمند مبادرت به تهیه و تنظیم و توزیع شایسته ترین های بازار کرده است . در‌این نوشتار قصد داریم که تجربه آرمانیکا را از به کارگیری و بررسی همگی این سا‌عتها , تاکنون با یوزرها وبسایت به اشتراک بگذاریم . در صدر درباره ی بعضا از مساله روشن سازی صورت می‌گیرد و در پی شایسته ترین تعیین ها را در حوزه های متفاوت به یوزرها معرفی کنیم .

نکات کلی درباره ی کلیه ساعت های هوشمند

گونه ای از موضوعات موجود است که نمیتوان از این موضوعات تحت عنوان خلل یاد کرد . این نکات حاشیه ها ای است که می بایست در کنار استعمال از ساعت های هوشمند آنان را در لحاظ بگیرید .

1 - ساعت هوشمند تحت عنوان جایگزین ساعت های مچی سنتی

ساعت مچی سنتی برای بخش اعظمی از اشخاص , بیش تر از یک ساعت مچی گران بها است . بخش اعظمی از اشخاص حدود یکسری قریه هزار دلار بابت خرید یک ساعت مچی پرداخت می نمایند تا یک ساعت مچی باارزش داشته باشند . در‌این‌صورت‌ ساعت مچی بیشتراز این که عملکرد نمایش دادن ساعت را داشته باشد , تلاش زیور را خواهد داشت . در چنین قوانینی هیچوقت یک ساعت هوشمند نمی تواند جایگزین ساعت مچی سنتی باشد . ولی درصورتی که ساعت مچی برای شما چنین ارزشی ندارد و تحت عنوان یک زیور و یا این که دستبند گرانبها استعمال نمی‌کنید می‌توانید ساعت هوشمند را جایگزین ساعت مچی سنتی فرمایید .

علیرغم این‌که بعضا از ساعت های هوشمند مانند جور های مختص Apple Watch Edition و یا این که LG watch Urbun با نگرش ساعت های مچی گران قیمت پباده سازی و ایجاد گردیده اند و بها نسبتا متعددی دارا‌هستند البته از حیث اشخاصی که تعصب خاصی روی ساعت های گران‌قیمت دارا‌هستند به هیچ وجه بضاعت جایگزین شدن با ساعت های سنتی را ندارند .

درهرمورد بایستی در لحاظ داشته باشید که شم و اکنون استعمال از ساعت هوشمند یه خرده با احساس به کارگیری از ساعت مچی سنتی مختلف است . شما با یک جانور هوشمند طرف می باشید . این مو جود به شما پیغام می‌دهد . گهگاه از شما سوال می‌پرسد . در بعضا از گونه های این ساعت‌ها مثل ساعت هوشمند اپل ( Apple watch ) مراقب سالمی شماست و در صورتی‌که بیش تر از برهه زمانی رقم خورده در یک جا بنشینید به شما پیغام میدهد که هم اکنون وقت آن است