سفارش تبلیغ
صبا ویژن

sanayedasti

صنایع دستی

    نظر

ابتدا اسم این موسسه را از کارخانه های صنعت های دستی شنیدیم . تعجب یا این که نشاط و شادی آنها از این‌که یک کمپانی فراهم است تا محصولاتشان را پیش خرید نماید . مبلغ را نقدا میپردازد . تعداد بالا ی پیشنهاد به طور همزمان دارااست .

 

و شروط عجیبی نیز برای کار خویش داراست

 

به عنوان مثال در‌صورتی‌که این مال را بدین این مجموعه فروختید می بایست به ارزش رقم خورده تلفیق هنر به بقیه خریداران بفروشید و از این قبیل قوانینی که در بازار تلاطم گیج کننده ای ساخت کرده بود

 

از آن جا که صنعت های دستی امری زمانبر و نیاز به توجه و ذوق وسلیقه است سوله ها به طور معمول به حجم بالای کار عشق و علاقه متعددی ندارند ولی این خرید های تعداد بالا سبب میشد که یک سوله تمام نیروهای خویش را چهت نیل به زمان مقرر صرف نماید و برای رساندن دست‌کم بها از کیفیت کار بکاهد .

 

خریدهای شب عید اکثر زمان ها شرکت های و اداره ها از صنعت های دستی با سوله های خالی از نیرو منابع و زمان روبرو شد که ناامیدی و سرخوردگی خریداران مستمر این تولیدها را دربر داشت .

 

کارخانه های همکار تلفیق هنر از پس سفارشات معمولی خویش بر نیامدند و این سبب از دست رفتن مشتری تعدادی ساله آن‌ها شد . و اکثری از کارخانه ها نیز به همین بهانه از همیاری با این مجموعه سرباز زدند .

 

در این طریق میثم رودبارانی داده ها کارشناسی جالبی را منتشر نموده است .

 

مشاهدات وبسایت فروشگاهی ظریفا از تلفیق و هنر

ما تحت عنوان یک وبسایت فروشنده صنعت های دستی دائما با فروشندگان خردی مواجه می شدیم که کالایی کیفیت بالا تحت خیس از آنچه می شناختیم را برای فروش می آوردند و به فروشگاه ها یا این که به ما تحت عنوان فروشنده آنلاین عرضه می کردند . یا این که عکسی از محصولی خریداری شده می فرستادند و استعلام ارزش می کردند که غالبا در بها و کیفیت دوچندان با آنچه از کارخانه ها می دانستیم متعدد بود .

 

اشخاصی وارد این فن شدند که صنعت های دستی برایشان یک مال بود و بها هنری آن برایشان تفاوتی نمیکرد در بهترین وضعیت فروشندگان و بازاریابان خیر برای این میدان بودند و کیفیت کالایی را که می فروختند نمی دانستند .

 

بعضی از مشاهدات نشان می بخشید که برای یک بازاریاب این میدان تفاوتی در میان فروش یک شامپو با یم گلدان فیروزه نیست ولی زیرا برای خریدار این تفاوت به دیده میاید از روش مکان های سنتی مبادرت به فروش این اثر ها می کردند .

 

خبر تعلیق کار کمپانی و اختلاف ایده ها

 

تا این‌که در خرداد ماه 97 اخباری بر اساس پلمپ این مجموعه یا این که فیلترینگ وب سایت آن منتشر شد . در پایین این خبرها پیام های ضد و نقیضی از یوزرها این موسسه به دیده می‌خورد که صدق آن بر نگارنده روشن نیست . ولی در تارنما آن که مشکلی از دید فیلترینگ ندارد ارائه تولیدات صنعت های دستی اصفهان به دیده نمی‌خورد .